Milyen a tökéletes cég a SEO stratégiánk elkészítéséhez?
0 2 év

Ha meghoztuk a döntést, hogy szeretnénk befektetni marketingbe, akkor a költések jelentős részét a digitális marketing stratégiának kell kitennie. A megfelelő SEO stratégiával a vállalkozások bármely szektorban növelhetik eladásaikat és csökkenthetik hirdetési költségvetésüket – mindezt úgy, hogy közben javítják a felhasználói élményt. Mielőtt szerződést kötünk bármilyen SEO céggel, érdemes tisztázni magunkban néhány dolgot.

A SEO nem varázslat, ezért kerüljük el azokat, akik elvontan beszélnek róla. A SEO, azaz a kereső optimalizálás folyamata az organikus forgalom növelése érdekében. A SEO nem egy könnyű feladat, ami egyben azt is jelenti, hogy gyakran félreértik. Azok az emberek, akik azt állítják, hogy különleges rálátásuk van a Google algoritmusaira, vagy kijátsszák a SEO körüli misztikumot, általában hazudnak. A jó SEO inkább a keresőmotorok működésének mély megértését, a részletekre való odafigyelést és folyamatos módosításokat igényel, mivel a Google algoritmusai szinte hetente változnak.

Az olyan csoda módszerek, mint a linkek vásárlása, a kulcsszavak kitöltése és azok álcázása arra késztethetik a keresőmotorokat, hogy lefokozzák webhelyünket. Ezeket a technikákat Black Hat SEO-nak nevezik, mert sértik a keresőmotorok szabályait. Amint a Google robotjai felfedezik, hogy webhelyünk ezeket az eszközöket használja, lefokozzák webhelyünket a rangsorban, ami csökkenti az organikus forgalmat. Azok a SEO szakemberek, akik azt állítják, hogy speciális tudással rendelkeznek, Black Hat SEO gyakorlatokat alkalmazhatnak, amiért végső soron magas árat kell fizetnie a weboldalunk forgalmának.

Amikor SEOzseni SEO stratégiai tanácsadás szolgáltatás igénybevételén gondolkodunk érdemes előre készülni a konkrét céljainkal kapcsolatban. Ha kitaláltuk a céljainkat, akkor fel tudunk keresni egy olyan céget, amelyik képes teljesíteni az elvárásainkat.

Bármit is csinálunk, ne vegyünk fel SEO céget azzal a homályos céllal, hogy „növeljük az organikus forgalmat”. Kezdetben sokféle organikus forgalom létezik, ami azt jelenti, hogy a forgalom növekedése nem jelent automatikusan bevételnövekedést. Állhatunk mi első helyen az olasz férficipő találatai között, viszont ettől még nem fogunk több szempillaspirált eladni.

A félreértések elkerülése érdekében pontosan körvonalaznunk kell, hogy mit szeretnénk elérni a SEO alkalmazásával. Szeretnénk növelni a termékértékesítést bizonyos kulcsszavak rangsorolásával? Konverziós arányt szeretnénk növelni? Segítséget keresünk a közösségi médiában való követés kialakításában, szponzorált tartalom létrehozásában vagy egyéb, a SEO-n túlmutató szolgáltatásokban?